- Phone: 703-382-1221
- Visit Website
based on 4140 ratings.
What our clients think of us!
The following comments were submitted by our customers when asked to provide feedback on our service. In the interest of transparency, we present these comments as provided except that personally identifiable information has been hidden unless the reviewer has requested their full name be included with the review. No unfavorable comments have been removed.
Thank you for your feedback and review. We are so pleased to hear we exceeded your expectations. Give us a call back for your next cleaning.
I sent you an Email complaining about charges for work that was not done. I have had no reply. I am unhappy
Thank you for speaking with us this morning regarding the confusion with your staircase. We are pleased we were able to resolve this concern.
Your company is all about nickel and diming people. NEVER again will I use you.
Thank you for your feedback. We apologize you were not happy with your service. When we perform a general estimate based off information that is provided. This is finalized and confirmed by the certified technician. Different products are then recommended depending on what you would like done to your areas of concern by communicating any additional pricing.
Suggested very expensive deodorizer at $200, I said no so the carpet had no smell. I am wondering if it was just water. The carpet unless I prespotted it was not clean.
I am having you come out.
The carpet still had some oder in one room, so possibly not cleaned entirely either.
Thank you for your feedback and review. We use a pre-spray before cleaning. We also speak with our customer's regarding needs and we address those by giving recommendations along with communicating any additional pricing. Our ZR Water we use is different and this is what makes us unique. Pricing everywhere is going up in daily living our method still remains positive by helping enrich, enhance and by elevating our clients lives.
I appreciated that when I called with a concern, the customer service team responded immediately with a solution and made it right. Good customer service is what it is about.
Thank you for your feedback and review. We are pleased we were able to meet your expectations. Give us a call back for your next appointment.
Very professional - from scheduling to job completion.
Thank you for your feedback and review. We are so pleased we were able to assist you thru the process. Give us a call back for your next appointment.
You have an ad that stated $149.00 with an asterik for 3 rooms. I had my basement done (less than 3 rooms) and stairs. and the total came out to $298.00 with a discount because I complained of the cost. The technician came late and overall did a good job and was in a hurry to leave. Did not tell me post care on the carpet. Too expensive. Your ads are misleading. $50.00 to ad scent to the rug? I will go somewhere else after this.
Thank you for your feedback. Zerorez strives to provide a 5-star experience and we apologize you were unsatisfied with your service. As we travel distances, we must set arrival windows. Basement areas tend to be larger and this cleaning was done by square footage. We have a 30-day workmanship satisfaction policy. We will review the ads with our marketing team and hope you give us another chance.
Very professional company..Called ahead,arrived on time, and carpets look like new.Technician did a great and thorough job. Highly recommend Zerorez.
Thank you for your feedback and review. We are so pleased we were able to meet your expectations. Give us a call back for your next appointment.
Very easy process, timely scheduling, estimate over phone was accurate and helpful, the communication was excellent when en route, technician was incredibly good and polite and overall this whole experience was wonderful and my carpets look amazing!
Thank you for your feedback and review. We are so pleased we were able to meet your expectations. Give us a call back for your next appointment.
Pet odor treatment services
Thank you for your feedback and review. We are so pleased you were happy with your service. Give us a call back for your next appointment.
Always on time, thorough and professional!
Thank you for feedback and review. We are delighted to hear you were happy with your results. Give us a call back for your next appointment.
I am very happy with Zerorez services. I have been a customer for several years now.
We are a staging company in Stafford County and used Zerorez to clean some of the rugs in our inventory. They did a phenomenal job and we highly recommend them!!
Marie Moore
Staged by Marie, LLC
Thank you for your feedback and review. Thank you for giving us a opportunity. Give us a call back for your next cleaning.
Great service as always
Thank you for your feedback and review . We appreciate your business. Thank you for being a loyal customer. Give us a call for your next service.
RON was amazing, on time and a did a great job!
Thank you for your feedback & review. We are so pleased to here we were able to meet your expectations. Give us a call for your next service.
Very efficient and likable technician.
Thank you for your feedback and review. We are delighted to hear you were pleased with your service. Give us a call back for your next appointment.
The pet deodorizer didn't do anything.
Thank you for your feedback and review. We apologize you were unsatisfied with the odor treatment. If you would like us to come back for your 30 day workmanship please give us a call we are here for our customers. Give us a call back for your next cleaning.
clean carpets, low saturation
Thank you for your feedback and review. We are pleased we were able to meet your expectations. Give us a call back for your next appointment.
Efficient and carpets turned out great!!! Also dried quickly, so happy with how clean the carpets are now!
Thank your for your feedback and review. We are so pleased we were able to meet your expectations. Give us a call back for your next appointment.
Very good service .The technician Will took good care of all the basement carpets in my two houses.Very responsive . He cleaned them very good.Great customer service!
I do recommend Zerorez and especially working with Will.
Thank you for your feedback and review. Thank you for giving us the opportunity to work with you. We are so pleased we were able to meet your expectations for both homes. Give us a call back for your next service.
First customer service so great time the other thing the person Who clean the carpet he did great job š we really satisfied.
Thank you š
Thank you for your feedback and review. We are so pleased we were able to meet your expectations. Give us a call back for your next appointment.
Your service tech was friendly, courteous, and efficient. He was in and out in less time than I expected. Good job!
Thank you for your feedback and review. We are so pleased to hear we met your expectations. Give us a call back for your next appointment.
Worked great friendly staff
Thank you for your feedback and review. We are so pleased we were able to meet your expectations. Call us again for your next service.
Prompt, respectful, polite, reasonably priced - support family-owned businesses!!! Always a great job.
One 'hiccup' this time - when doing the downstairs, the large hose was moved a scraped up against the freshly painted trim/frame of the downstairs basement doorway. Marred up the frame - will have to go back and sand/repaint this prior to going live on MLS.
Suggestion moving forward for other homes - place towel or covering around corners/frames to ensure they are not scrapped up - I took photos when I discovered this after the gentlemen had left.
Best, J
Thank you so much for your feedback and review. We are so pleased we were able to meet your expectations. Give us a call for your next appointment.
An absolute professional!
Thank you for your feedback and review. We are so pleased we were able to meet your expectations. Thank you for welcoming us into your home. Call us again for your next appointment.
This is my 3rd or 4th visit from you guys and by far the worst and the last time!! Past visits were great where I rated you an 8 or higher.
He started by trying to charge us more. He said that our one room counted is two then he didnāt completely clean one of the rooms. There are four spots in particular that I asked to have cleaned and they did not come up. I went behind him with a carpet scrubber and they came right up!!
He didnāt use safety guards around the corners of my home. He connected a bungee cord to my hand rail and attached his hose to itā¦this potentially couldāve ripped the hand rail out of the wall.
Thank you for your feedback and review. We apologize you were not satisfied with your appointment. In certain cases we use the bungee cord to hold the hose above the floor, preventing any trips from the hose on the stairs while the technician is working. We have a workmanship satisfaction. Give us a call if you would like for us to come back out.
Great service from a great company. Zerorez is always professional and on time.
Thank you for positive feedback and review. We are so pleased we were able to meet your expectations. Give us a call back for your next appointment.
The technician was very thorough and good at his work.
Thank you for your feedback and review. We are delighted to hear we were able to meet your expectations. Give us a call back for your next appointment.
Zerorez did a great job. Had some stains on my stairs that I could not get out. They got the stains out and my carpet looks great.
Thank you for your feedback and review. We are so pleased you enjoyed your service and we were able to assist with those stains. Give us a call back for your next appointment.
The Man that came to our house was courteous and professional. He did a great job.
Thank you for your feedback and review. We are so pleased we were able to meet your expectations. Give us a call back for your next cleaning.

Quick, efficient, timely, thorough, my carpet, tile and grout are very clean! Great Job Zero-Rez!