Customer Testimonials
Confiance, professionnalisme et sympathie
Hele prettige en snelle service. Ondanks drukte, heldere communicatie over wanneer ik geholpen kon worden, en er werd dan ook volledig aan de afspraken gehouden. Het onderhoud en klussen zelf aan de fiets ook erg goed gedaan, fietst weer hartstikke soepel!
Snelle service, netjes gewerkt en vooraf besproken over een kosteninschatting.
Duidelijk
Behulpzaam
Très professionnel, des belles réponses a mes questions et super bien guidé pour l'achat de mon premier vélo de route
Thierry hat sich sehr viel Mühe gegeben und ist ein absolut guter Berater.
Würde ich und werde ich auf jeden Fall weiterempfehlen.👍
Wie immer Top Service :)
Alles
Zeer tevreden klanten!
Goede uitleg en nemen de nodige tijd daarvoor.
Met veel plezier raden wij jullie zaak aan iedereen aan.
Chris en First name removed
Topkwaliteit, robuust en betrouwbaar
Goede service en vriendelijke medewerkers in de winkel .
L'attention et la compétence professionnelle des collaborateurs. Nous avons eu des très bons conseils.
Prima fietsen en professioneel en vriendelijk geholpen
La qualité
Le service
Vlotte en vriendelijke service!
Correcte service en perfecte afhandeling van jaarlijks nazicht !
Awesome bikes and very friendly, knowledgeable and helpful service. Thank you.
Goede prijs kwaliteit
Vriendelijk onthaal
Vlotte after service
Très satisfait du service après vente aussi bien au niveau de l'accueil, de l'information technique et du travail réalisé sur mon vélo.
Producten : topkwaliteit
Diensten : vriendelijkheid en goede service
Goeie producten vlottegoeie service top fietsen
Netjes geholpen
Dienst en reactiviteit !!!
Vriendelijk en snel geholpen zodat we toch nog kunnen fietsen tijdens ons vakantie
Vriendelijke medewerkers, vlotte service, uitstekende kwaliteit produkten, langdurige garantie, interessante aanbiedingen... en de koffie staat altijd klaar ;-)
Vriendelijkheid en bekwaamheid van het personeel!
De vriendelijkheid van uw personeel, ook is mijn fiets
tip top in orde gebracht. Dank u
De service en opvolging was heel goed. Ik werd goed geholpen. Iedereen was vriendelijk en behulpzaam.

Goede en snelle service.Vriendelijk personeel.