Customer Testimonials
Goed adres voor aanschaf van nieuwe fiets of onderdelen.
U wordt goed geholpen en altijd vriendelijk te woord gestaan.
Altijd vriendelijk en behulpzaam.
Snelle en correcte reparatieservice
goede uit leg
goede service
Detail opmeting
Goede service, aangenaam contact.
Schitterende fietsenzaak met een enorme snelheid van uitvoering/herstelling.
Het vriendelijk onthaal en de snelle service.
Zeer vriendelijk!
Snelle service ... alles is volgens afspraak verlopen.
Goe bezig!
De uitstekende service
Service
Persoonlijk advies. Vriendelijke mensen.
goede info,
steeds van u woord,
correct,
steeds klaar staan voor ons
vriendelijk
als er toch iets is wat niet was afgesproken of op voorhand niet zichtbaar zullen ze steeds contact opnemen
De producten en de service zijn goed. Ook de herstellingen en opvolging is goed.
Producten van kwaliteit en diensten uitstekend
Goede service vriendelijk personeel en voor iedere fietser wel wat wils.
Toffe eigenaars en personeel, prima service, wat maakt de zaak een aanrader voor je fiets...
Goede service en bestellingen worden goed opgevolgd
Een echte aanraden voor elke fietser
Snel geholpen, geen druk, vriendelijk, men kan altijd terecht.
Had de fiets binnen een paar uurtjes al terug. En het stuur was ook terug perfect inorde.
Grtsss
De afspraak, vriendelijkheid , goede service.
---
Prima
duidelijk, vriendelijk, luisterend, behulpzaam, geduldig
professioneel, niet pusherig,
Steeds even vriendelijk of je nu binnen gaat voor een nieuwe fiets of slechts voor een binnenband van enkele euro's.
Correcte informatie en top producten.
De snelle en vriendelijke service
Duidelijke en goede service met zeer vriendelijke bediening

Levering aan huis en perfecte vriendelijkheid