Customer Testimonials
zeer vriendelijke service
De service en opvolging was heel goed. Ik werd goed geholpen. Iedereen was vriendelijk en behulpzaam.
Goede en vlugge service
Altijd perfecte service
alles prima !!!
Aangename sfeer, goede fietsen
Toppie
Heel goed
vlotte communicatie
kwaliteit van herstelling
Goede dienstverlening en altijd even vriendelijk.
Vriendelijk, snel, professioneel,.
Echt een aanrader voor fietsliefhebbers.
Het volle vertrouwen in service en ontvangst door al het personeel
Vertrouwde producten en prima verwerkt,
Met deze is mijn achting weer gestegen,dankjewel
First name removed
Goede uitleg ,altijd even vriendelijk,k kom zeker terug
Goede naservice !
Alles is perfect zijn klantvriedelijk en je wordt altijd goed geholpen.
Zeer vriendelijk, perfecte service, dankjewel
Service
Altijd vriendelijk onthaald, zowel aan de telefoon als in de winkel. Steeds behulpzaam bij vragen. Niet opdringerig bij aankopen. Als ik geen job had, zou ik daar gaan solliciteren, ben geen fietshersteller, maar als was het maar om koffie te zetten en te gaan opruimen ๐
Klantenservice
Prijs kwaliteit juist en dat is bij vele andere winkels zoek
Zeer vriendelijk
En zeer behulpzaam
En een kei goede uitleg
persoonlijk contact en service
Vriendelijkheid, bereidheid om een kleIn noodgeval aan te nemen en op te lossen. Top
Goede service
Vriendelijk, snelle service
Prima service ondanks de drukte soms in de winkel. Vriendelijke werknemers en lekkere koffie!
Prima service!
Vriendelijke mensen en snelle service
Professioneel ingesteld,en top materiaal + prima service.
Geen minpunten te melden.
Dus doe zo voort ๐

Goede service-alles ok bij herstellingen